Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Βρίζω κι αφρίζω!!!

Ήρθα κι εγώ το πρωί στο γραφείο αναγνώστη μου,

Άναψα τον υπολογιστή,

Έβαλα τον βραστήρα να βράσει να κάνω καφέ.

Αρχίζω μπαίνω από δω μπαίνω από κει, αφήνω και κάτι σχολιάκια.

Και μου βγάζει ειδοποίησ
η ότι έχω updates.

Τι το'θελα;;;;


Μου ξέσκισε τον υπολογιστή.

Πάει ο Windows Media Player, πάει και ο Windows Installer...

Σκατά!!!!

Κάτι κατάφερα να κάνω. Κατέβασα άλλο Media Player...

Μέχρι και την ανάλυση μου χάλασε.

Ρε συ μπας και με λένε Φαρ
αώ...;

Ουφ πια!

Άσε που δεν με άφηνε να
μπω στο μπλόγκι.

Ούτε στο δικό μου ούτε και κανεν
ός άλλου φυσικά....

Και βρήκε σήμερα που είχα κέφ
άκια και ήθελα να ανεβάσω αστειούλι ποστάκι...

Φτου και ξαναφτού και ξαναμαναφτού!!!

(πάρε ομπρέλα αναγνώστη μου, μη σε πάρουν τα σκάγια)

Σήμερα μ'έχει πιάσει και το ονειροπόλο μου....

Όλο τέτοιες εικόνες έχω στο μυαλό...






Λίμνη Πλαστήρα (Οκτώβ
ριος 2008)






Άνδρος (Αύγουστος 2006)







Μέθανα (Ιούλιος 2008)

Κι έχω κάτι αναμνήσεις από αυτά τα μέρη................

Τι φαγητά....

Τι θέα.....

Τι θάλασσες.....

Τι χμχμχμμμμμμ......

Αχ και Βαχ!!!!!!!

Τραγούδι ημέρας :



5 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Καλέ τι ωραίες φωτογραφίες και μόνο που τις βλέπεις....ταξιδεύεις!
όλα καλά τώρα με το PC σου?

korinoskilo είπε...

πανε στην προσθαφαιρεση προγραμματων και βγαλε τα καινουργια που περασες
θα στρωσει παλι

delfinoula είπε...

ΛΕΩΝ - Εσύ ταξιδεύεις γιατί είναι όμορφες, εγώ ταξίδευω που τις κοιτάζω...

Καλύτερα. Τουλάχιστον δεν μου κάνει τα χθεσινά κόλπα.

Καλό Σ/Κ!

korinoskilo - Αυτό έκανα χθες και μέχρι να μου τα βγάλει κόλλησε όλος ο υπολογιστής για πάνω από μία ώρα! Αγανάκτησα!

Φιλί.

ΡΑΠΑΝΑΚΙ είπε...

Αχ και να είχαμε μπροστά μας τον ηλίθιο τον Bill να του κάνουμε τα μούτρα Beta έκδοση…

delfinoula είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα... έγραψες!