Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Καλημέρα βρε...

Όχι αναγνώστη μου. Όχι.


Δεν θα σε πρήξω πάλι εγώ με τα μαυριδερά μαντάτα μου.


Δεν θα σου κάνω εγώ τα νεύρα κορδέλες να την πλερώνει ο άμαχος πληθυσμός.



Θα σου βάλω ανεκδοτάκι και εικονίτσα να γελάσει ο στόμας σου να χαρώ κι εγώ η κακούργα που σ'εχω κάνει μαύρο στην ψυχή και κάτασπρο στη μούρη από αυτά που διαβάζεις...



Να και η εικονίτσα:






Να και το ανεκδοτάκι:


- Γκαρσόν !!! Γιατί έχεις το δάχτυλό σου μέσα στη σούπα μου;

- Εχω ενα σπυράκι και ο γιατρός είπε να το έχω στα ζεστά.

- Να το βάζεις στο κώλο σου μαλάκα !!!

- Εκεί το είχα αλλά το έβγαλα για να σε σερβίρω.

Κι επειδή είμαι και χουβαρντού... πάρε και βιντεάκι να'χεις:




Όλα από γελαδερος.
Κατόρθωμα ημέρας (νύχτας καλύτερα): Έκανα ένα ... ξέρεις εσύ... μα ένα ξέρεις εσύ... κόλαση! Τώρα θα μου πεις μαρή εσύ μας λες ότι περνάς ζόρια και κάνεις .... Ε τι να σας πω ρε παιδιά κι εγώ απορώ... Κι ήταν και πετυχημένο...

Τραγούδι ημέρας:



Άντε βρε... σ'εφτιαξα πάλι....




3 σχόλια:

korinoskilo είπε...

μπα εγω προσωπικα δεν φτιαχνομε οταν ακουω να το κανουν οι αλλοι :ρρρρρρρρρ
και μαλιστα να το λενε τοσο ,,σεμνα,, :Ρ

delfinoula είπε...

????

Μάτα είπε...

Χαχαχαχααχα!Η εικονίτσα δεν υπάρχει σου λέω!Εμένα πάντως μ΄έφτιαξες!
Φιλάκια